Saknar dig pappa... :/

Vart finns du.. ??
Du lämna mig bara sådär..
Du vet att jag ÄLSKAR dig,
men hatar dig oxå,
för det du har gjort mot mig...
Men Ändå så saknar dig jag dig på nått sätt..
alltid när jag tänker på dig får jag tårar..
och börjar as gråta...  
Du lämnade mig bara..
Du bryr dig inte om mig..
Vi har inte ens kontakt med varandra..
Du sa alltid att jag är den finaste på jorden..
Fast du inte finns för mig mer... 
Venne ens om jag ska/kan/får kalla dig för pappa..
Men ah... Jag älskar dig iaf..
Ibland vill jag aldrig se dig.. 
Och ibland så älskar jag dig sjukt mycke!
ibland hatar jag dej mest.
Och ibland så saknar jag diig.
Jag är inte hel utan dig.. 
Även fast du gjorde så mot mig... ;( 


Kommentarer
Postat av: Rawe

Aww, saknar dig redan :(

2010-06-27 @ 12:17:58
Postat av: Amanda

2010-06-27 @ 15:54:22
Postat av: Amanda

gud va har hänt?

2010-06-27 @ 15:54:42
Postat av: Agnes<33

Shit vad har hänt??? :OO <3 hoppas allt ordnar sig^^

2010-06-28 @ 01:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0