Ni betyder!

Ebby bebis du är världens finaste & underbaraste tjej! älskar dig! 

Hanna jag kan prata med dig om allt! Du är bäst gumman! love u!

Viktoria världens bästa tvilling! föralltid vi gumman! älskar dig sjukt mkt min älskling!

Amina så underbar & vacker! Har alltid lika roligt med dig bebis! Älskar dig! 
Sarah min sötnos! Du är så gullig! Du hjälper mig alltid bebis! tack för allt! älskar dig!
Paulina tack för allt! 14 underbara år med dig snart! alltid lika kul! älskar dig!

Shiva bebu, sjukt söt & alltid lika glad, du betyder! älskar dig!

Emilia syster! föralltid vi polski! Älskar dig!

Denize min älskade prinsessa! Finns alltid för dig bebu! älskar dig!

Jennifer syster, du betyder allt! Sötaste bruden! älskar dig!

William du är den viktigaste för mig! älskar & saknar dig mest älskling! föralltid vi! släpper dig aldrig!! världens bästa pojkvän! Du är mitt liv! älskade prins!<3

Olivia mår bra när jag är med dig sötnos! älskar dig!

Cyntia bebis! med finaste skartt! älskar dig!!

Rawe världens bästa bror! Fin & söt som alltid! älskar dig bror!

Pixie älskling sååå fucking gullig! älskar dig !

Sara H. Du finns alltid i mitt hjärta syster! älskar dig!

Wais bror sjukt gullig skratt! Och alltid lika rolig! älskar dig bror!

Hinner inte skriva mer! måste stänga av datan! Säg tillom jag glööömmmmddddee nån!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar dig mera än allt storesyster <3

2010-06-22 @ 12:59:13
URL: http://jjenniiifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0