Jag älskar dig

Hej! Kom hem för 2 timmar sen typ! Var i centrum! Kollade precent till William älskling! Men hittade inget! Ska gå imorgon och kolla!! Eftersom det e 3månader om 5 dagar! Glad man är! ;)! Ska inte göra så mycke! Killarna gick o spela fotboll!! Jag fick inte gå för jag e sjuk och dom vill att jag ska bli frisk till fredag för vi ska åka nånstans och bada o grilla o så! Blev skiiit sur ! Älskar fooootboll! ;$ men vad ska man göra..! Ska träffa Hanna baby nästa vecka tror jag! As skönt! om hon kan! -.-!!!! Aw älskar hanna! ;$ Jag ska få nått av henne från Turkiet! Fan va gullig elt seriöst!!!! Tack så mycke älskling!! Ska fixa lite saker nu! Puss





Kommentarer
Postat av: Hanna

hanna älskar dig joanna !

fixa frågestund snart baby

2010-06-21 @ 18:40:15
URL: http://hannamalqvist.blogg.se/
Postat av: Canaan

fin bild ju :)

2010-06-21 @ 20:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0