Hejdå älskling ;(! Kommer Sakna dig som fan!

Hej! Hade en UNDERBAR dag! Med mina UNDERBARA älsklingar! Paulina (kusse/tvilling/syster!!!) och William (pojkvän)!! Vi åt kebab i skärholmen! Sen så åkte vi till liljeholmen och badade där på stranden! Skit nice! As kallt! Men kul var det!! Sen gick vi typ till nån annan strand..! Där var det kul! Alla båtar som åkte/simmade förbi så kom det vågor;P ( stavning)! ;)! HAHA! Vi köpte chips & cola! Sen fick vi massa ****** av några som delade ut i liljeholmen! ;P! Juste vi var oxå i centrum i lilje! ;)! Nice var det! Men ah, vi badade iaf lite senare oxå, först vågade vi inte sen gick vi typ...!! Det var typ det vi gjorde var på stranden myste och så! Det blev ingen grillning! ;( (stavning) När vi skulle åka hem så fick jag säga hejdå till älskling!! Han ska åka till turkiet imorgon!!! ;( VAFAN! Kommer sakna honom meeest!! Han kommer om en vecka! inte så länge va? men den dagen han kommer tillbaka åker jag och Paulina till Polen! Och e där typ 3 veckor! ;o Så kommer inte se älskling på 1 månad nästan!!!!! Men det kommer gå snabbt!! Hoppas jag på för kommer ine klara mig annars!! Vi har bilder från idag! Som ni får snart!!! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0