haaaaaaaahaaahaa!

Hej älsklingar! Jag och Paou  cyklade runt!! Shit från Skärholmen cyjkade vi till, Kungens kurva, älvsjö, fruängen, stuvsta, huddinge centrum, segeltorp (stavning?) Sen runt där! Sen åkte vi hem och åt! Sen åkte vi runt igen!! haha asso shit. . Alla bilar som åkte kolade på oss, och om det var killar så pippade dom på oss(stavning?) men nu fattar så man hör, eller så skrek dom något!! hahaha det var 13 bilar som sa något och stannade vid oss haha vi räknade!! HAHA! Sen några killar på moppe alla hade egen dom var runt 8, haha dom kollade på oss och åkte vid oss och allt!! HAHA! Sen det var en så sööt kille i bilen!! Så jag och Paou kollade på honom! haha sen jag bah, kollade du på killen i bilen hon bah aaa så jävla fin! hahahah!!!! Sen det var några killar som visslade och vinkade till oss!! Mohahaha ( stavning?) Skit samma!! Haha det var så jävla kul!!! Vi skulle få 1000 nummer idag!! HAHA men nej, jag har kille & Paou med :D Så byyyye killar hahah!! Iaf det var as nice!!!  Sen åkte polisen vid oss och stannade lite, vi åkte skiit snabbt från dom !! HAHA!.. Sen åt vi choklad & så, vi hade kul iaf!! När alla killar som stannade vid oss AHHA! dom var runt 8 i bilen! hahahahh!!!!!! Sen åkte vi till skärholmens centrum och mötte upp Stiven! haha!! Vi var med honom lite!! hahah så kul!!! :) Det var jätte sen jag träffa han!!! Bilder kommer ist! Orkar inte skriva så mycke :P! HAHA jag och Paou har så jävla ont i rooooooompan !!!!!!! :P Men ah vi hööörs!!! Bilder kommer :) :$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0