Vila i frid!

18-maj-2010 förlorade jag dig! Du blev en ängel! Du var världens bästa Moster asso helt seriöst!! Glömmer aldrig våra minnen! När jag, mamma & alla kom hem till dig och ni festa sönder och allt! :( Du var som min mamma för mig! Jag sa alltid mamma 2 till dig! Saknar dig!! Joanna Byczek du är den finaste ängel som finns! Du fyller år idag! så STOOORT grattis till dig min älskade ängel! Du hade cancer och låg i sjukhuset varje dag och hade jätte ont överallt! Vi alla var vid dig! Alla satt vid dig och var med dig varje dag! Du var aldrig ensam! Alla vi älskar dig sjukt mycke & saknar dig sjukt sjukt sjukt mycke! Den dagen du gick bort allt blev sämst! Jag skulle inte klara mig om jag inte hade William! han hjälpte mig när jag mådde så sämst! Saknar dig tänker på dig varje dag och kommer aldrig glömma dig! Jag vill att du ska komma tillbaka!! Den 18maj då gick du bort upp till himlen! Du var så ung! ;(!!! Hoppas du har det bra där uppe!! :(! Jag minns den 18 maj då gick du bort till himlen! Och du låg där och började le! För du slutade ha så ont! Du var glad att du inte behöver lida mer! Jag pussade dig massor med gånger!! Jag lever nu för dig!!  Älskar dig mest!

VILA I FRID JOANNA BYCKE [*]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0