GLAD MIDSOMMAR ALLA!! <3

Hejsan! Hoppas ni alla har det kul idag! Själv så hade jag sjukt kul! Fast inte utan Wille ;( ! Han kommer imorgon iaf! Kanske inte kan träffa honom..;( Så jävla ledsen man blir då! Men ah! Vi åkte till dalarö var lite där!! Sen åkte vi till väster haninge! och sen Nynäshamn (stavning) Men skitsamma! Vi badade där i havet & hade sjukt kul & mysigt! Elr nej mysigt är det aldrig utan william älskling!!  Patrim & jag Simmade jätte mycke! Vi hoppa på varandra som fan! Han ville göra mig glad för jag var ledsen.. Jag saknar ju min lilla älskling..!! Men ah! Lukas & jag låg och solade lyssnade på musik och pratade om hans förhållande.. DÅLIGT!! Hon litar inte på honom.. inte bra.. Det är inget förhållande om man inte litar på varandra & ljuger för varandra! Så vi pratade lite, sen pratade jag om Williamlite hur bäst han är & att det är 3 månader imorgon! Då blev han glad att jag mår bra med honom! yea själv så mår jag perfekt med William ;o!!! Men ah! Vi badade Sjukt mycke helt seriöst!! HAHA ! As skönt vi simma mitt i havet nej men jätte långt :P! Jag orkade knappt simma tillbaka! Sen kom min hund lite o badade hahah! MEn ah bilder kommer snart!! Sen åkte vi till tyresö firade lite midsommar med mammas vänner på landet! hoppade studsmatta & massa! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0