Att förlora en vän

är det värsta jag vet..  Du var min bror som jag litade på, han jag kunde säga allt till, han jag litade på, han jag alltid såg och som alltid är glad.. Vart finns du nu,... inte vid min iaf..  Sitter och gråter är det så du ville ha ?! Varse då fick du det.. Jag vet inte vad jag ska göra!!! Jag kan bara tacka William.. som är vid mig alltid, han var inte vad som har hänt men jag hoppas han är vid mig.. Jag älskade dig bror! Men nu e det bara inte vi längre, bästavänner... hmm ne.Du lämna mig.. Det viste jag aldrig du skulle göra!!! Men det hände.. Du har blivit nån annan! Och säger att jag ska sticka från dig.. Mhmm visst.. Som du vill. Varför ska jag skriva mer ? Du lyssnar ändå inte.. Ha det så bra.. Jag älskar dig bror </3.. ;( FUUUUUUUUUUUUUUUUCK !!!!!!! Sånt e livet .,.. ;s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0