Äter!

Hej alla snoppar! :D

Just nu så äter jag ;)! Lyssnar på musik och smsar!
Ska möta upp Paou runt 1 då ska vi cykla runt!! Kanske från skärholmen till liljeholmen! nice skulle det vara!!
haha men vi får se vart vi kommer ta väger!! Kameran är med ofc!!
Bilder kommer ni iaf få ikväll säkert!! 
Måste ladda mobilen så vi kan lyssna på musik!!!
Idag har jag pp mig ett linne från new york elr vad den heter! Och kortabyxor från h&m ! 
Det är förfan 30 grader!! så ah!! Man ska inte gå runt med jeans elr jacka sopm vissa gör! HAHA!
Men nu måste jag äta klart och börja fixa mig! Eller är redan klar men måste fixa håret!!
PÖSS & KRAM!
!
Puss hej jag älskar dig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0