♥♥Älsklingen miiin!!♥♥ I will always love you

Jag saknar dig så mycke!! Vad fan har inget liv utan dig!! bebis snälla kom hem nu, jag älskar dig sååå mycke!!!! Jag klarar mig seriöst inte utan dig!!! Du är så jävla underbar!! Jag älskar dig mest av allt min lilla prins! Du är mitt liv, min andra halva!!!! Mitt hjärta slår bara för dig bebis!!! DU betyder så mycke för mig!! älskling snälla jag orkar inget utan dig!!!! KOM HEM NUUUU!! Du är såå lååångt borta från mig nu!! Saknar dig sååå mycke baby!!! Du visade mig vad kärlek är!!! Vrf måste du vara så lååång borta! 2 veckor kvar tills vi träffas igen! Shiiiit driv inte!! Jag kommer ALDRIG klara det!!! Tårarna rinner ner nu!!! Om jag skulle åka till Polen skulle jag DÖ ! Skulle inte klara mig då! darför jag stannar!!! För jag skulle  vara i Polen 3 veckor!!!!!! JAg stannar här med dig bebis! Väntar på dig tills du kommer hem älskling!!! Fan att vi inte har kontakt! FUCKING turkiet! Men ah!!! Jag hoppas du har kul ;)! Så du kan berätta när du kommer!!!! Och jag åkte inte till Polen för en sak till!! Fast det säger jag till dej senare!!  ASso du är världens bästa pojkvän!!! Lämnar dig aldrig bebis!! Vad som än händer är det alltid du och jag baby!! HAn i hand livet ut!! Åh saknar dina pussar och varma kramar och alltid när vi myser!!! Åh! VI måste göra så mycke när du kommer!! Det är så mycke vi ska göra tillsammans på sommaren älskling ;)!!! ♥ Tänker på dig varje dag! Asso helt seriöst varje dag, varje minut & varje sekund!! HELA TIDEN! Du är mitt allt älskling ♥ Du är så fin! Älskar när du ler & skrattar! Blir så glad då!! Du är så sööt jag lovar dig!! Skit gullig bebis!!! Ingen är finare än dig beeeebuu!  VÄRLDENS finaste kille ! Shit älskar dina vackra ögon! Så sjukt j*vla fina!!! Jag svimmar när jag ser dom!!! Tack för allt älskling!! Tack för att du finns vid min sida när jag behöver dig!!! JAg har så mycke och säga till dig när du kommer bebis! Men ah det tar vi när du är hemma!!! Jag kan seriöst lita på dig upp till 1000%! För du gör det du lovar! Och gör det du säger! Hoppas du kan lita på mig baby! ♥ Min älskade prins! Du är mitt liv ingen kan ta dig från mig!!! Och ingen kan ta mig från dig bebis! Du är så underbar!!! Helt seriöst så är du BÄST ! Jag mår så bra med dig älskling!! Och du gör mig lycklig!! Älskar den dagen när vi blev tillsammans ! Du gjorde mitt liv bra!!! Förut var den sämst!!! ÄLSKAR alla dagar vi är med varandra!!!! Jag släpper aldrig din hand min älskade! Du är min föralltid!!!! Jag ska hålla din hand tills dagen jag dör! Ska hålla den hela livet! ♥ Har aldrig varit  så lycklig som jag är med dig nu!!!  Du är bara så j*vla bäst!!! Lämna mig ALDRIG!♥ Jag är din prinsessa föralltid!!! Som du alltid säger!! B A R A, D I N !!! ♥ Jag älskar dig så mycke att det bara inte går att beskriva!! Det är 3 månader om 7 dagar och jag är så glad!!!!!! Tro mig!!! Jag är SKIT GLAD !!! Jag älskar ditt leende, jag älskar ditt skratt, jag älskar dina vackra ögon, blir knäsvag varje gång... Jag älskar när du håller om mig, jag älskar när du säger dom där orden, jag kan inte tänka mig någon annan nu!! älskling du är speciell men så HÄR underbar, går det verkligen?! Du betyder mer än världen för mig, jag skulle göra vad som helst för dig! Jag älskar dig mer för varje dag som går,, och jag blir bara mer kär varje gång du ser på mig! Men det här känns inte bara som kärlek, det är så mycket mer, går inte att förklara men jag ska försöka på något sätt, någon gång så att du verkligen förstår vem du är för mig! Älskar dig

Joanna ♥ William! 


I will always love you!!!!!!







Låtar är till dig min älskade prins! <3

Kommentarer
Postat av: MyzaaN

tackar ,D din var också fin ;D

2010-06-19 @ 20:55:42
URL: http://myzaans.se
Postat av: yeezbox

omagad! shit va fint du har skrivit! (:

2010-06-21 @ 00:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0