Älskar dig VÄRLDENS bästa tvilling!

Paou du är den bästa! Du får mig må bra! När jag mår sämst så gör du mig glad! Du är vid mig hela tiden! Tack för att du finns bebek! Du är HELA mitt liv!! Syster vi genom allt! 14år tillsammans! Asso kan det bli bättre! Åh yes! Det kommer bli bättre! Bara vi träffas mer & inte bråkar!! Vi två livet ut bebuu! Vi är så coola tillsammans ! haha!!! Min älskade syster föralltid ! Älskar dig mest min lilla bajskorv!! Ler du så ler jag!! ;)! Baby förALLTID vi! Paou <3 Jojjo! Ingen kan stoppa oss blodsyster!!
Så vacker!
söt som hon!


P <3 J

Kommentarer
Postat av: paou

taaack älskar diin min lilla prinsessa ;)<3

2010-06-28 @ 22:38:47
URL: http://paaoou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0