YES YES YES YES YES YES!!!

Träffade killarna och Psou och Kinga! Vi var ute jag o PAou åkte till stan sen killarna gick efter oss asso ngtr killar som vi inte känner, vi typ sprang från dom! hahah! Sen träffade vi killarna och gick till skolan och spelade fotboll lyssnade på musik och så!! Sen gick vi till centrum och köpte lite saker, och  sen träffade vi Olivia och så.. Nu sitter vi hos mig och alla ska sova här!! Daniel o Wojtek är ute dom kommer snart!! Alla vi ska sova i samma rum ahah fan va mysigt! :D Det kommer bli kul!! HAHA Till och med Våran kusin som är 22 ska sova hos mig ;D Det blir mer kul!! Dom äger ;)! 3 tjejer 3 killar hahaha!! ;D ;)  HAha alla sjunger nu ;) nice:D Nu ska vi fixa allt till myskvällen!!  Puss BILDER kommer ofc ;D

Kommentarer
Postat av: Mina<3

sjukt fin design! :)

2010-07-18 @ 22:46:42
URL: http://miiinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0