Underbar dag!!

VAr i centrum och har köpt en tröja och en liten väska som kan vara bra när jag & älskling ska ut elle rpå bio eller nått ;)! Skit nice! Sen åkte jag till älskling, köpte lite godis och så till oss :$ ! Han var lite seg när jag kom! hihi sötnos min! Vi myste hela dagen, hans mamma gjorde massa goda saker till oss!!! Och när hon kom in hela tiden :D HAHA så jääävla kul! Bara älskling som fattar ;)! Sen åt vi mat sen glass sen godis och så haha ;)! Vi kollade på Älsklings bilder oxå ! Fan va vi skrattade åt dom!!! Sen vi kollade på samma film 3 gånger! HAHAHAHAH! Asso så kul :D!  Vi gjorde massa saker! MEn ah orkar inte berätta allt puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0