Tack älskling!

Shue allihoppa! Är glad som fan! hmm .. Varför det?.. JO! Var hos älskling idag! Allt är bra nu och så fick han present ;$ Jag var tvungen och säga förlåt på nått sätt juh :o! Iaf hade vi rätt så kul! Han var ledsen, tröt och inte orkade nått.. Men imorogn hoppas jag att han mår bättre annars får jag väll ta hand om sötnosen!! Mår dåligt oxå. men när jag lkyssnar på musik då mår jag bäst! Och att älskling är vid mig mår jag ännu mer bäst :D! Så skööönt! Om det är varmt ute ska jag ta ut älskling så han följer med mig ut nånstans :D! Hoppas han vill!! Annars sitter vi hemma och myser! Om inte han ska träffa några andra!? Iaf hoppas han säger till mig innan..! Puss



Jag älskar dig mest William!



Kommentarer
Postat av: ewe

akej

2010-07-07 @ 21:50:32
URL: http://baraewes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0