Okej.. nu kör vi dåe:D

Först åkte jag till kungens kurva, köpte en mobil (igen) Men ville inte ha den sen så mamma tog den haha! Iaf, så sen åkte vi till city gross och handlade, 40 min senare åkte vi hem och jag fixade mig och åkte till pojkvään! Träffade honom i slussen, sen åkte vi hem till honom, fixade allt och kollade på film! Den var skit läskig så han tog min hand ;$ sen så hade vi sjukt mysigt, och sen skulle vi äta, HAHAH! Så ah! vi skulle kolla om mjölk var bra som vi glömde ta in igår, så den var ute på bordet hela dagen :O! Så ah, när jag kollade så var allt bra, men när Wille älskling tog den, så kom ALLT på mig, sen skulle han tvätta bort det, ! Så gullig! Men ah! Så tog han tvål elr vad det var och tog på mina byxor:o dom blev vita-.-! HAHA! Sen han bah vänta vi behöver vatten, så han tog vatten så jag var as blöööööttt! sen tvättade vi bort det men inget gick bort!!! ;@! haha! Sen tog han ägg och kasta upp den.. sen när jag kom fram till honom tappade han den exakt när jag kom.. så jag fick allt på mig-.-!! Så han tog dooog av garv så att han ramla på golvet.. -.-! HAHA! Sen tog jag upp ägget och la det på hans rumpa! :$ Sen lagade vi mat och så..hade skit kul! Sen tog vi massa bilder? fast bara på slutet så ni får inte se det roliga!;( Kanske imorgon kan ni se så kan jag filma  ;)! Sen när vi skulle ner till tuben så skulle jag ta bild på han men han vågade inte den där fegisen är för blyg hahahah ! Sötnos!! :D  Så var min underbara dag! älskar dig William!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0