Lalalala :)

HEj sötisar!.. Vad gör ni ?.. Själv sitter och pratar med världens bästa vänner & världens bästa pojkvän! Lyssnar på sjukt bra låt :D! Imorgon ska jag fixa en sak i centrum, sen åka t stan snabbt med Paou! Sen kanske sola eller något! På fredag åker min syster till Poleeeeeeen! Så det e bara jag o mamma som kommer vara hemma! ;) Nice! Dom tar med hunden oxå! Shit va skönt! slipper gå ut med honom 10 gånger på en dag! ;) Nästa vecka ska jag träffa världens bästa Ebby & vi ska träffa Tobias som hon ska ragga på KANSKE! Om han e snygg haha hon e sköön! älskar henne! ;).. vi hörs snart!! puss! :)




Kommentarer
Postat av: frida

sv: tack så mycket! :) allt bra? :D

2010-07-14 @ 23:06:02
URL: http://bfrida.blogg.se/
Postat av: frida

sv: vad bra.. :) jo men samma här, vad gör du?

2010-07-14 @ 23:15:06
URL: http://bfrida.blogg.se/
Postat av: livan

fin blogg :)

kommer från Polen :) ♥

2010-07-14 @ 23:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0