kan skriva lite snabbt

Igår så träffade jag daniel, wojtek o Paou! sov hos dom ju, sen hade vi sjukt ku! gick ut runt 9 tiden gick till en skit stor backe, kollade hur solen går ner men killarna och hade hur kul som helst, dom gjorde något, sen sprang ner skit snabbt och hämtade äpple! hahaha!! Jag o Paou dog av garv seriöst :P Sen tog vi massa bilder gick runt och sen gick vi hem! Wojtek kastade mask på mig o Paou!! HAHA! Sen vi gick hem run 10, satt på balllkongen och åt godiis pratade och väntade tills alla sover, så vi gick ut! Och gick till kungens och skärhomens garage! där vi skulle hoppa ner 5meter ner typ :o Daniel hoppade sem Paou och gjorde illa sig! för hon ramla på rumpan hahah! Sen satt vi i Skäris och väntade på Michal! Våran kusin! haha! Klockan var halv 1 tror jag! Sen en kille kom till oss och börja prata haha han var full och svenne så det var kul! Sen han bah till mig & Daniel " kärleek vaa" Vi bah as garva och bah aa kusinkälek jaaa ! haha! Sen han bah garva! Sen vi prata om allt o inget, jag sjöng för alla dom och sen började den där killen sjunga! hahah! Sen så gick han!! och efter ngr min kom han tillbaka! :D Sen HAn bah till Wojtek hon är snygg! elr något och peka på mgi Sen han bah t Wojtek Du har tur! haha han viste inte att vi var kusiner! haha! Sen han bah garva! Jag bah men det e min kusin hahahahahah!! Så jävla kul!!! Sen gick vi hem runt 2 kanske ? jag minns inte!! Påvägen hem iaf vare kul! Sen satt vi på balllkongen och skrattade ihjäääl oss seriö jag borde fan fimla det!! Daniel o Wojtek sa massa diss saker t varandra på skoj yo " Du luktar bajs O lalal" Ni fattar haha!! Shit jag toooog där! Tvingade paou att följa med mig t toan! ahahah skulle kissa på mig!! seriöst hade så ont i magen!! HAHA! Sen runt 3 halv 4 däcka Daniel haha! Vi lå alla på 4 tillsammans på ballkongen fett mysigt ju :O! Vi åt massa goda saker o allt! Men ah Daniel däcka! sen Paou hah! Så blev bara jag och Wojtek kvar :D! Vi gick upp och kolla på stjärnona och snackade om massa!! Sen la vi oss och pratade och han gav mig hans tröja för jag började frysa! :) TACK!! Iaf så däcka jag efter nån timme ahha! Fast sen han var vaken sen jag vakna och bah till honom " cool bild visst?" Han bah hahahahah vaaa?  Sen jag bah vafan säger jag haha! Vi as garva :P! Jag sov när jag sa det :P ! Tog så måmga bilder igår det e drf :P NEj men hahah! Sen somnade jag! Och Han med :D ! Så nu vaknade vi eller runt 11 kanske! Killarna gick till centreum! älskar dom seirös dom bah vvill ni ha glass? vi bah nej! Sen Dom vi vi köper ändå till er!!!!! Sjukt gulligt seriöst! mina kusiner är bäst!! Vi ska kanske gå bada snart! Paou e suer på Wojtek! Med hoppas det går över.. Dom kommer hem snart från centrum! !! Tack för allt älskar er Daniel Wojtek & Mest av allt o alla PAOU! väldens bästa!! Hon e lite sur på mig med men mm det går över snart hoppas jag på! Nu kooom dom!! Yeeah! Så blir det nice! Måste dra nu! SKriver senare! och bilder kommer oxå! puss!






låtar vi älskar och lyssnar på un :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0