Jag ska bli bättre jag lovar!


Förlåt för allt dummt jag gjort!
Förlåt för allt! Du är världens bästa älskling!!
Vi två mot hela världen!!
Han i hand livet ut!!
Finaste pojkvän!
Gulligaset o vackraste killen !
Älskling du är mitt allt!
Det är bara vi två mot hela världen!
Min lilla prins!
Älskade pojkvän! 
William <3 Joanna
Ingen joanna utan William!
BABY jag lovar dig! allt kommer bli perfekt som förut!
Så länge du lever kommer jag dig älska!!!
Älskling jag vet att det e svårt nu efter som jag har *****, 
men så länge du är vid mig så kommer allt vara bra!! 
Tro mig!! baby jag SKA kämpa för dig!!! oavsett vad å ska jag klara mig för!
Jag ska kämpa bara för dig!! Jag vill inte & kommer ALDRIG lämna dej!!!
Snart 4 månader! Och det ska bli fler!!!
FÖRALLTID W<3J! Vi livet ut!!
JAg finns alltid för dig baby!!!
TAck för du finns! tack för allt!!
Du visade mig vad kärlek är!!!
Du är VÄRLDENS bästa pojkvän!!
Jag kommer ALDRIG vara OTROGEN mot dig!! 
Hoppas vi aldrig bråkar mer!! :(
Mår så dåligt när vi bråkar!!
JAg lovar att det jag lovat rakt i dina ögon jag lovar att hålla det bebis!!
Du kan lita på mig!! Jag skulle ALDRIG ljuga för dig!!
Bara min älskade prins! !!
Ingen ska ta dig ifrån mig! ;(
Ingen ska komma emellan oss!!
Och dom som försöker förstöra kan DÖ! :S
omogna f*ttor & b*gar!
Jag älskar dig mest av allt William!! 
Älskling min du är allt som jag behöver!
Jag älskar dej mest av allt annant älskling!!
Sakanr dig sjukt mycke!!! (a)
Du betyder allt !!!! 
LÄMNAR DIG ALDRIG!! OAVSETT VAD!!!!<333333333333333
Håll mig hårt eller släpp mig helt!


(BAXA INTE TEXTEN!! SKREV DEN SJÄLV TILL MIN POJKVÄN!!! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0