JAG ÄR KÄR ! KÄR SOM FAN! :O :love:

Jag är så kär.. åh! har aldrig varit så käär förut! Har aldrig känt så här förut!! Du är mitt allt! mitt liv! Så älskling lyssna nu! JAg älskar dig mest av allt! Jag kommer aldrig vara otrogen! aldrig såra dig(förlåt för jag gjorde det) men kommer aldrig göra om det! Ska göra mitt bästa för dig! Du är så underbar & vacker bebsi! Föralltid du och jag! Tills dagen du släpper mig!! William du finns alltid mitt hjärta och kommer alltid finnas där!! Vad som än häner älskar jag dig!!! Ska stå alltid vid din sida baby!!! Bryr mig inte vad det är!! Jag är vid dig hela tiden!  Älskling snälla gör inget mot mig, inget dummt elr något, du är mitt allt!! snälla jag vill förklara hur mycke jag älskar dig men det går inte med ord! Du har lovat mig massor rakt i mina ögon! Och hoppas du håller det! Jag tror och litar på dig! Kommer alltid göra det!! Du är världens finaste pojkvän! asso du är såååå fin!!! Jag har aldrig hänt så för nån annan älskling, seriöst aldrig! Du är den jag vill dela mitt liv med! Du är den jag behöver!, den jag vill leva hela livet med! Den jag vill ha barn med, den jag vill göra allt med!! Vet du ?.. Utan dig är jag ingenting! Jag är halv utan dig!! Du gör mig hel! Jag lever för oss två! Jag lever för vår framtid! Och jag kämpar för dig! SKulle inte klara nått utan dig!!! Du hjälper mig alltid..!!  Asso alltid när jag behöver prata med nån när jag är ledsen vågar jag inte skriva till dig, vill inte göra dig orolig... Så ist för det vsitter jag och gråter.. För den ända jag vill prata med om mina privata saker är med dig! Älskling öven om vi är tillsammans vågar jag inte gråga om hjälp och så.. Tror att du kommer bli sur eller något!.. ;(  William utan dig finns jag inte! Ingen Joanna utan William! Du är så vacker!!! Jag får en känsla som ingen annan kan!! För kag vill aldrig förlora dig, seriöst du är den rätta för mig! Och jag vet det nu! Snart 4 underbara månader! Åh mår så bra med dig, mår bäst när du håller min hand!!!!  Du är min baby! Bara min! Ingen ska förstöra!!! Som några försöker :(!!!!! ;( kommer dö om jag förlorar dig!!  Vill ha dig föralltid!! Iaf har du mig föralltid!!!  Du & jag kommer alltid vara tillsammans! Om inte du gör slut!! Älskling du kan alltid lita på mig!! Jag kommer aldrig ljuga för dig! Och allt du säger att jag ska göra så kommer jag göra det!! Jag har saknat dig som fan!!! nästan hela sommar utan dig!! Shiiit ;o! Hur klarar jag det! Det är så att jag kommer ALDRIG klara det!! Jag älskar dig!! Jag saknar dina pussar dina kramar, jag är KÄÄÄR! Taack för du finns och tck för allt du gör till migg! Du är seriöst världens bästa pojkvän!!  Lämnar du mig! Lämnar jag allt!! och då menar jag verkligen allt!! driver inte, jag är så kär!!! Du är världens bästa!! Asso alla vill ha dig, men ingen får dig!! Jag ska kriga för dig.. För du är den jag verkligen älskar och verkligen vill ha föralltid! Jag säger nu det jag känner! Ljuger inte! Älskling alla ord kommer från mitt hjärta! Tårarna rinner ner hela tiden nu.. Jag är så rädd... så rädd att du kommer hitta nån annan,finare,bättre & allt.. Är rädd att förlora dig!! Din blick kan få mig le! JAg vill bara ha dig här! Vill ha dig nära nu! Känna dina mysiga varma kramar!  Älskling det är nått du måste veta! Utan dig vid sidan av mig kan jag inte leva!!!  Du ä mitt ! Du är luften jag andas! Jag saknar alla våra stunder tillsmmans! Det kommer vara mer underbara stunder! Mitt hjärta slåt för dig!!  Ingen kan ta dig från mig!! Asso alla önskar sig en sån här pojkvän vaaa...?!?!?!?! Detklart... En pojkvän som William! Som mina underbara pojkvän som alltid finns vid mig, som gör allt för mig, är där när jag behöver hjälp, står vid min sida, håller mig i handen när alla ser, vågar pussa mig när han mamma/pappa ser! Han som inte är otrogen, han som älskar dig för den du är, han som aldrig ljuger, William är bäst! Skriver inte mer för det kommer ta 100 år för mig. han är så bäst att jag kan prata om han hela dagarna!!! Asso världens underbaraste pojkvän!!
Har aldrig haft en sån pojkvän som dig bebis!!!! Du ahr lovat mycke rakt i mina ögon!  Hoppas du håller det!!! Min älskade prins! Lämnar dig aldrig vad som än händer! Jag hoppas och ber att du aldrig lämnar mig! Sötnos min ! Det var kärlek vid första ögonkastet för oss två!! För mig iaf!! Jag mår skit utan dig :(! Men med dig mår jag toppen!  Älskar dig så himla fucking super duper mer super sjukt himla fucking as as as myyyycke!!! Asso går inte förklara hur mycke jag älskar dig! iaf älskar jag dig mest av allt!! Förlåt för allt dummt jag har gjort! Kommer ALDRIG göra om det! William? Jag kommer aldrig sluta älska dig!! Om du hittar min tår i havet den dagen kommer jag sluta älska dig!  min fina prins! Jag står ner på knä & ber om förlåt!! snälla förlåt för allt dummt jag har gjort mot dig!!! Det kommer aldrig hända igen! Du är världens bästa pojkvän! Du kan fan säga allt till mig! Du kan prata med mig om allt! Jag kommer alltid lyssna på dej bebis! så underbar du är älskling!! 26-03-10 kommer aldrig glömma den dagen! Då blev du min föralltid!!  Jag släpper aldrig taget om dig! Bryr mig inte vad folk tycker och säger! Jag älskar dig för den du är och du är den bästa! Jag bryr mig om dig  baby! Det ska du veta! Förlåt för allt! :( Allt dummt jag gjort! ÅNGRAR så mycke! :(! Hoppas det är vi föralltid, hoppas det är du som blir pappa, och vi som kommer bo tillsammans, åka runt tillsammans och ha kul.. Hoppas det är vi livet ut..! Tillsammans ska vi klara allt!! Utan dig klarar jag inget! Det är du som gör så att jag ler, Känner mig ensam utan dig ;(! Vill inte vara ensam ;(! Men du gör så att jag är lycklig!! Jag är lyckligast i hela världen!  Tack för allt! Och förlåt för allt dummt jag gjort ;( ! Jag älskar dig mest William! Ingen kan omma emellan oss!! INEGN! Asso jag ska fan aldrig låta nån komma emellan oss!! INgen ska röra dig älskling och jag finns för dig! Du är livet baby! Meningen med livet är du baby!  Du är min stjärna på himlen!!   Ibland vill jag komma bort, men du räddar mitt liv älskling!! TACK SÅ MYCKE !! Du betyder allt för mig!
älskar dig bara dig ingen annan bara dig finaste William! älskling! älskade prins! !!!!!<33333333
Älskar dig William <3 :love: 

Och det viktigaste ocksåå...

Jag kommer ALDRIG vara otrogen! ALDRIG i mitt liv!!! Jag kommer ALDRIG låta killar hålla på med mig!!! INGEN ska få röra mig!!! Jag svär på allt! Jag kommer ALDRIG vara otrogen mot dig!!
ALDRIG I MITT LIV!!! JAG ÄR BARA DIIIN!!! LITA PÅ MIG!!!<333333333333333333333

Killar läs hela texten ta åt er fan att jag inte vill ha nån annan än Wille!!
Så TAGGA låååångt från mig! ;)!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0