Jag "älskar" Musik!


Shuue!=) Vad gör ni sötnosar?.. Själv så snackar jag med killen! Vi reda ut allt! Nu är allt perfrkt igen!! Sån tur!!
AIf vi ska till kungens kurva snart! Imorgon åker min syster, Hennes kille & lilla hunden till Polen och är bort i 9dagar!! Är hemma bara med mamma! Som aldrig är hemma ;)! Så nice!!
Ensam hemma hela tiden nästan!! ;) Då jävlar kommer det bli kul!
iaf.. bilderna från idag kommer upp snart måste ladda kameran först! Den dog:P!
HAHA! älskar min syster! så skön hon är ;)!
Asso min riktiga syster :D! ;)
Juste.. viste ni att hon är gravid ;)!
Åh, kommer bara barnvakt till lilla sötisen :love:
Iaf det hon sa hihi! Dom vill att jag ska ta hand om den när dom e på jobbet!! ;)
Det 6 månader kvar tills lilla ängel kommer ut ;)! Hihi!!
Puss

Kommentarer
Postat av: E'

killen är den jag nte gillar :) fett ful hahaha :P men nej jag tog inte bort svaren jag accepterar allas senare, så att folk inte kan kolla på andras svar och fuska efter dom ;)<3

2010-07-15 @ 20:28:04
URL: http://baraewes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0