Hemma nu:D

Hade en bra dag faktiskt! Även om jag mådde sämst! Vi gick t stranden badade som fan! Spelade nån lek i vattmet och lekte med bollen i vattnet! Det var skit kul! Sen Skulle jag ta nej Daniel! Fast han dog ner mig hela tiden :P! haha! Men sen efter 1000 gånger så lyckades jag :O! haahhaha! Sen simmade jag under patrik när han inte viste. han blev skit rädd! :D hahahah! Sen så gick vi och sola! Och gungade :P Skit kul! Jag och killarna satt och pratade om allt o inget!:) Det var kuul! Sen gick vi hem ! Alla dom gick hem och jag & Wojtek tog en annan väg ! Så vi prtade om allt! Sen i skolan träffade vi Lukas, så pratade vi lite med honom!! :) Han o hans tjej e sjukt gulliga!! ;) Grattis till er :)! Ska lyssna på musik och skriva med massa :D! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0