Fan vilken bra dag!

Tja älsklingar!! Förlåt för jag inte skrev något!!! Det var för jag vaknade halv 7 idag! Åkte till sjukhustet, sen till jobbet! Vi jobbade i tyresö idag! Nice var det! Sov i bilen rätt länge! Pratade med Lukas oxå! Igår kväll pratade vi länge oxå!! Sen jobbade jag till 4, sen åkte jag och mötte upp Paou i skörholmen! Vi gick runt i centrum efter 2 killar HAHA-.-! Paou ville ofc! :) Men iaf sen köpte vi en mobil till henne! Sjukt fin! Ni får se senare!!! Jag och min syster köpte skit goda bullar innan vi började jobba! HAHA! Tjockisar!! Sen så tog vi av garv haha!! Iaf Pauo ramlade 2 gånger på vägen hem! hahah först i centrum på trappan där alla kollade och skrattade åt henne! Sen när vi gick hem! HAHA! Nu sutter vi här och ska ut snart! Kameran är med så det blir många bilder :)! Kanske.. om ni e snälla ? nääährå det blir många bilder hahah :D! Puuuuuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0