BILDBOMB

Haha Daniel ramla

dom kastar stenar :P

haha va ful jag blev, och va tjock daniel blev haha <3


HAH Daniel flyger & Wojtek ramlar nej :D




hahahahahha RUUMPAAAAH


hahaha Daniel var i andra fönstret och visade  toa pappaer med o utan papper 


HAHA så kul men toa pappaer :D!
nu har ni andra bilder från samma dag! vad vi gjorde efter! Bilder går från morgon till kväll :D

Jag o Daniel  hissen ;D



gangster

dom tänkte hoppa :D






Jag älskar dig Paou!

Pekar **** till Daniel :D e ful på bilden :P

Jag älskar mina kusiner! Daniel & jag <3



Klockan 12-1 på kbällen och vi sopringer o skriker haha! 






HAHA finns mer bilder men åh orkar inte lägga upp alla :D! IAd har ni dom!!!!! 

ÄLSKAR ER :love: TAck för en SUPER bra dag/kväll/natt !!!! :)
tack att ni tar hand om mig som man ska!<3


Kommentarer
Postat av: paou

älskling älskar dig sjiukt mkt ! Gumman ! jag vet inte va jag skyulle glöra utan dig ! såå söööt älskar diig bebo<3<3<3

2010-07-14 @ 10:42:37
URL: http://paaoou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0