Åh så MYSIGT!

HAHA! Vi kollade på film nyss! Jag Och Wojtek låg i samma säng, Paou o Michal i samma & Kinga och Daniel i samma! :D HAHA Skit mysigt, han hållde på med mitt hår sen åt vi och gav vara varandra t munnen haha!!  HAn hittade mat i mitt hår HAHA! Sen åt han! ;$ HAHA! Vi sjöööng i mikrofon ( stavning) haha!  Nu sitter i på balkongen, och dom snackar om min kille.. (hoost) iaf dom e så gulliga vi snackar om allt, om det han gjorde o så.. DÅLIGT!! Dom bah GARVAR åt sånna som gör så! Jag o Wojtek ligger på en liten soffa på balkongen under täcket  och sitter på datan!  Vi har verkligen mysigt! Han ligger på mig hahah han e sjukt trött och kommer somna! Men dom ska sova här imorogn oxå!! Sjukt jävla kul!!! :) Jag låg på han när vi kolla på film! nu ligger han på mig! HAHA!! Vi lyssnar på musik och snackar skit.. :D HaHAHA! Iaf vi tänkte gå bada nu.. men orkar inte :)!

Om Du ska göra min kuisn ledsen o sårad kmr du inte kunna stå upp på dina ben!! // WOJTEK!!

( allt jag skrev sa wojtek att jag skulle skriva ) 
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0